Digital retail


Een kans en/of een bedreiging!

Het startpunt (of de Zero Moment of Truth) begint bij 95% van alle consumenten die uiteindelijk van plan zijn een andere auto te gaan kopen, ONLINE. De gemiddelde klantreis duurt in totaal circa 100 dagen tot een uiteindelijke aankoop. Recent internet onderzoek van bijvoorbeeld Google leert ons dat autoshoppers in deze periode ongeveer 900 digital Touch points gebruiken om tot hun aankoopbesluit te komen.

Het is dus wel van cruciaal belang dat niet alleen de online aanwezigheid maximaal benut wordt, maar ook dat de vindbaarheid en zichtbaarheid in excellentie wordt toegepast. Dit behoeft per definitie grote aandacht in de Automotive Retail branche.


Zero Moment of Truth

Data gedreven business

hungry?


Online aanwezig zijn is al lang niet meer een doel op zich, wel een middel. Door de verschuiving van Multichannel naar Omnichannel in de laatste jaren is de uitdaging alleen maar complexer geworden om continu meer online succes te boeken. Helaas geldt ook hier dat rustig aan doen een grote gevaren met zich mee brengt.

''In de nieuwe digitale wereld is het niet de ''grote vis'' die de ''kleine vis'' eet, het is de ''snelle vis'' die de ''langzame vis'' eet.''
(Klaus Schwab)

Wij helpen Retailers om sneller te zwemmen en meer langzame vissen te eten!

Let's go fishing


Een goede oplossing om bijvoorbeeld inefficiënties in Digital Sales te onderzoeken en te verbeteren is het Digital Roadmap programma.
Deze is onder andere geschikt voor occasion portal optimalisatie, maximaliseren van marketing ROI als ook rendementsverbetering op verkopen.
Meer interacties = Meer verkoopkansen = Meer verkopen = Meer omzet (+winst)

Toch liever bedrijfsondersteuning nodig op het gebied van Online Marketing, contact onze partner; Digital Marketing Intelligence. Hier maken ze bijvoorbeeld gebruik van data intelligente tools om zo efficiënter om te kunnen gaan met online budget.

Langzame vissen