occasionportal analyse


Eindelijk het juiste inzicht!

Sinds 2013 doen wij analytisch onderzoek naar occasionportalen. Dit heeft tot de ontwikkeling van een fundamenteel Data Analyse Model geleidt. Hiermee is ARC onder andere in staat alle statistische gegevens te analyseren, portal prestaties te meten en natuurlijk de Marketing Return on Investment (ROI) te calculeren.
Autobedrijven kunnen de exercitie van deze analyse nu eenmalig door ons laten uitvoeren.

Er heerst enorm veel verwarring, onduidelijkheden en incorrectheden rondom occasion advertentiekanalen. De haat-liefde verhouding is begrijpelijk en levert hevige discussies in de branche. Kan de branche wel zonder en zijn ze echt zo duur?
Wat brengt het nu werkelijk?

Ons Data Analyse Model geeft antwoord op ALLE vragen!

obejectief


Met een objectief standpunt benaderen wij middels ons Data Analyse Model de statistieken gegevens van occasionportals vanuit verschillende perspectieven. Overweegt jullie organisatie te schrappen of juist toe te voegen?
Of is er nu behoefte aan de werkelijke ROI die jullie organisatie uit de kanalen haalt?
Wij onderzoeken en analyseren dit voor onder andere:

DOWNLOAD NU HET NATIONAAL OCCASIONPORTAL ONDERZOEK 2019-Q3

besparen!


Alvorens besluiten te nemen over het besparen op advertentiekanalen is het wel zo raadzaam om hier voorafgaand een kwalitatief objectief onderzoek naar te laten doen. Ergens mee stoppen en maar kijken wat er gebeurd is niet meer van deze tijd.

Een investering kan namelijk ook de grootste besparing zijn...

De eenmalige investering voor deze analyse:

€ 495,- per portal

€ 99,- per vestiging (optioneel)


Geld besparen