CarAnalytics


CarAnalytics dient onder andere als hulpmiddel in ons Digital Roadmap programma wat ''eenvoudig'' tot meer online interacties op occasionadvertenties leidt. ARC ontzorgt bijvoorbeeld in een volledige bedrijfsimplementatie waarbij de effecten permanent nauwkeurig meetbaar zijn. Je zult versteld zijn van het potentieel bij optimalisatie.

CarAnalytics is een Digital Analytics Platform dat mogelijkheden geeft om de efficientie van occasion advertentie te verhogen en is ontwikkeld door een van onze partners:




CarAnalytics logo

E-commerce


Een goed voorbeeld om te gebruiken in de uitleg is de online verkoop van vliegtickets.
De ticketprijs fluctueert mee met het online zoekgedrag van consumenten.
Stijgt het zoekgedrag (behoefte) dan stijgt de verkoopprijs en andersom. Dit wordt ook wel Dynamic Search Pricing genoemd. Net zolang tot het vliegtuig vol zit, dat vertrekt voor de maximale opbrengst. Wat vrij vertaald dus ook een verliestransactie kan zijn.
In de Online Automotive zien we deze toepassing van data technologieën eigenlijk nog niet. CarAnalytics maakt gebruik van vergelijkbare Data intelligentie zoals dat ook in
E-commerce business reeds wordt toegepast. Nee, auto's worden nog niet door een robot geprijsd, maar het stelt een Used Car Retailer wel in staat om meer grip te krijgen op beïnvloedbaar zoekgedrag.

DEELNAME


Deelname zonder actieve begeleiding is momenteel GRATIS voor autobedrijven.
Een begeleidingstraject is mogelijk als onderdeel in het Digital Roadmap Programma
of op separate projectbasis.

Nog niet helemaal zeker van de mogelijkheden met CarAnalytics?
Wij komen graag een in-house kennissessie geven.



Advertentie prestaties