google analytics


Het meest toegepaste statistieken meetsysteem voor websites is natuurlijk Google Analytics. Mede doordat deze strategisch gratis wordt aangeboden is in veel gevallen de UA-code enkel in de website geplakt om getallen te laten bewegen in een dashboard.

Om naar gevorderd level over te stappen is het noodzakelijk om de web integratie te laten reviewen als ook de inrichting van de tool zelf. Een juiste manier van meten in combinatie met het juiste inzicht, worden beslissingen onderbouwd veel makkelijker.

Het is een gegeven dat in zeker 80% van alle websites de integratie incorrect en/of onvolledig is. Tijd voor actie dus!


Google Analytics

Meten=Weten

meten = weten


In de wereld van Digital Retail is het nogal van cruciaal belang dat wat er gemeten wordt ook zo dicht mogelijk bij de waarheid ligt. Statistische informatie vormt tenslotte het fundament om alle activiteiten meetbaar te maken.

Beoordeel en stuur je Google Ads campagnes bij op basis van statistieken, of meet de conversie uit Gaspedaal verwijzingen, is er wel een gezonde kanaalverdeling, welke trends kunnen we ontdekken, en zo nog veel antwoorden op vragen.


''In God we trust, all others must bring data''
aldus W. Edwards Deming


Audit

Zelf niet alle kennis in huis om de huidige Google Analytics implementatie en inrichting te herzien? ARC kan een helpende hand bieden om dit te verzorgen.


Een eenmalige Google Analytics Audit kost € 995,-

Werkzaamheden om de integratie op orde te krijgen verloopt op projectbasis.


Audit