kennissessie digital retail


Topsporters trainen dagelijks meerdere uren voor die ene wedstrijd. Medewerkers binnen organisaties zijn dagelijks met de wedstrijd bezig, maar wanneer is er nog ruimte/tijd voor training, educatie of nieuwe inzichten?

Zou commercie meer van marketing moeten weten en andersom. Deze afdelingen zouden praktisch gezien dankzij de digitalisering van sales juist dichter bij elkaar moeten komen. Helaas is dit in de praktijk vaak averechts.

De route van de consument in zijn/haar klantreis neemt zich vliegensvlug continu andere richtingen aan. Het wordt shoppers steeds makkelijker gemaakt om keuzes te maken, terwijl het voor verkopers juist complexer wordt om grip te krijgen op het gedrag van kopers.
We brengen graag wat kennis over de online Retail.


Presentatie

Idee

inspireren


Het doel van onze Digital Retail Sessie is om alle betrokken medewerkers van Sales en Marketing dichter bij elkaar te brengen door kennis en inspiratie met elkaar te delen.
Inzichten van bijvoorbeeld high performance Retail organisaties dienen als bron voor deze interactieve bijeenkomst. Denk maar eens aan beïnvloedingstechnieken, neurowetenschap, consumentengedrag, klantbeleving, advanced metrics met vernieuwende gastsprekers van binnen en buiten de branche.

ARC brengt graag wat inspiratie om mee te nemen in je eigen werkomgeving!

leren


Momenteel wordt er nog inhoudelijk invulling gegeven aan het programma en zal snel beschikbaar zijn.


Leerzaam